Tuesday, June 19, 2007

upswing

Best leuk om die eens goed mee te maken......een upswing. Ben sinds 1 juni tot vandaag 2 k in de plus aan het draaien, zo n beetje in 1 rechte streep omhoog. Alleen op de 100 NL dus.

Nu heb ik nog niet gekeken naar de ptBB, maar ik vind het prima :-) Ik hit goed, maar ben ook veel meer met positie aan het spelen. Mn PTdata worden beter, zoals gezegd gaan de vpip en pfagress. steeds meer naar elkaar toe. 18/12 a 18/15 zoiets. Soms nog wel eens een tafe 20/10 maar steeds minder. Heb nog niet echt een idee hoe dat komt. Zal de handselectie toch wel zijn.

Daarnaast komen naast de PP ook de SC handen nu in de plus te draaien. AK tm 87 allemaal in de plus. Dat is een goede ontwikkeling. Alleen mn 2 2 draait nu ff negatief, Een tripsje daar overheen en t is ook weer klaar.

Al met al ben ik bijna klaar voor de 200 NL , qua BR in ieder geval. Ik maak me absoluut geen zorgen over geldangst op de 100 NL momenteel. Zal ik even aan moeten kijken op de 200. In wezen is mijn BR wel voldoende voor 1 tafeltje 200. Zal es ff wat berekeningen loslaten binnenkort, dan horen jullie dat.

En de upswing had nog groter kunnen zijn; ik maak nog steeds foute rivercalls.....bijv. met KK en een board waarop een 4 en een 7 liggen, waarbij de river een 5 is of zo. Ik bet uit en de ander gaat er overheen. Afcallen en je zit tegen 3 6o. Aan de andere kant heb ik er dan al zoveel in, en zijn de odds niet meer zo slecht, maar je voelt het eigenlijk aan je water. Afcallen voor t geval je JJ of QQ treft......Ach en eerlijk is eerlijk dat gebeurt ook vaak.

keep u posted......

leuke site is trouwens sinds kort in de lucht. www.nederpoker.nl Hierop de blogs van Abel, jorryt en rob hollink oa.

later!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hey jake,

fijn te lezen dat het goed gaat. Blijf posten, altijd leuk om ff te lezen.

grt van je 'concurrent'

sjaak-afhaak

10:36 AM  
Blogger jake88 said...

hey sjaak, tijd niet gezien. gaat met jou ook goed? leuk dat je reageert, toch altijd goed om te zien dat e.e.a. gelezen wordt :-)

2:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja gaat lekker de laatste tijd. Eerst 7e geworden in de 100k, daar waar ik als chipleader de final table haalde, maar 3× op rij een all in verloor :( Daarna ook nog in een kleine upswing geraakt. Niks te klagen op dit moment dus :P

sjaak-afhaak

11:08 AM  
Blogger Henk said...

Leuke blog! Meer mensen zouden het moeten lezen. Als je wilt kun je je blog gratis registreren op Pokerweblogs.com.
Deze site verzameld alle poker blogs uit de hele wereld en zorgt zo voor extra gerichte bezoekers naar je blog.

Groeten Peter

5:29 PM  

Post a Comment

<< Home