Friday, June 08, 2007

vreemd?

Mensen, na mijn dip van vorige week, ineens weer goed bezig. Op de weg terug naar mijn BRtop. Vreemd dat het toch wel regelmatig gebeurt dat je tijdens de bonusverdienperiode wat minder draait, dan je bonus pakt, en ineens weer gaat hitten. Zo pakte ik er in 2 dagen weer 6 BI bij, samen met de 500 bonus, toch mooie dagen nietwaar?

Maar goed : het spel: agressie nog steeds een aandachtspunt. Ik zie dat ik aan de tafel steeds meer mijn VPIP en PFagressie naar elkaar toe weet te krijgen. Dat is naar mijn mening een goed ding. Dus ipv 22/10 nu steeds meer iets van 18/12. Mijn postflop agressie blijft gemiddeld rond de 2 hangen. Soms krijg ik em over een paar honderd handen wel hoger, tot 10 toe, maar over lange sessies wil me dat nog niet echt lukken.

Als ik scherp ben speel ik ook echt 80 a 90% c-bets. Wordt dat iets minder dan wil ik op bijv. PP nog wel eens checken op de flop als ie niet gehit is en er overcards liggen. Vreemd eigenlijk, want het gaat grotendeels om de perceptie van de andere spelers en niet zozeer om je eigen kaart. Puntje van aandacht dus.

Dan zou ik graag willen hebben een aantal tips over jullie gebruik van PT. Waar kijk je naar en wanneer? Gebruik je het om spelers op te zoeken (mooie data ook in pokergrapher overigens).

Mijn winnende handen zijn met name de PP (allemaal) en de AK AQ KQ handen. Ik wil hier graag handen aan toevoegen. Tips? Of vinden jullie dat je je beter op genoemde handen kunt concentreren en de verliezende handen minder verliesgevend zien te maken? Dit komt denk ik wel ten goede van je VPIP/PFA factor namelijk. Je speelt nog iets minder handen, maar je raiset ze wel.

Kom maar door met reacties!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home