Tuesday, April 08, 2008

ouwe fout

En dan lig je 13e met 15 plekken voor het 100 k te verdienen en nog 16 man over. 16e is weliswaar 41$ maar je moet toch niet een beetje all in gaan et AKs toch? Ik denk lang na en op moment dat de tijd op is besluit ik toch te gaan...." Uiteraard hit de caller met zijn Q 5 een trips Q en ga ik er fijn als 16e uit.....Tja of je fold em en eindigt als slechtste ook op die plek. Aan de andere kant ben ik er ook wel weer eens uitgegaan door mn weg naar het geld uit te folden en dan met botte pech als bubbleboy er uit te gaan....dat was echter een cashtoernooi en dit ging er om dat ik een plekkie voor het 100 k bemachtigde. Denk toch niet helemaal goed, maar ze blonken zo mooi, die AK schoppen........

1 Comments:

Blogger Smooth said...

Heey man, nou op pokergebied is er niet veel veranderd. Heb nauwlijks gespeeld, maar ben van plan om dit weekend weer eens aan te vangen. Ja, die collum. Ben benieuwt, heb het altijd al willen doen:) Alleen ik heb woordblindheid hé, dus af en toe een foutje met de mantel der liefde bedekken:D

11:14 AM  

Post a Comment

<< Home