Thursday, November 01, 2007

overuren

Tja, en dan zit je geblesseerd thuis en wat doe je dan? juist....pokeren! en het liep goed.....1 k in de plus in een kleine week, oa door een 3e plek in het 2k gegarandeerd met 311 deelnemers.

Dus wat gebeurt er gisteravond.....we spelen bij mij thuis met 3 man poker van 7 tot 11.30. En ik win......iets van 100 eurootjes. Dus wat doe je dan als de mannen naar huis zijn? juist je gaat nog ff achter het net zitten en speelt tot 06.00 door. En wat een sessie! niet normaal zulke idioten en ze hitten alles! Ik leverde echt alle handen met de beste hand in.

Slapen tot 10.00 uur en weer spelen tot 13.00. Stabiel......en toen was ik er klaar mee. Ocean s thirteen gekeken, aardappeltjes geschild en ja.......nadenken over mn spel. Weer achter de computer en afspreken je stats te verbeteren en dat lukt. Op 3 tafels speel ik 9/11 (erg strak) en 18/16 en 20/16. Prima. Pak veel kleine potten op. Pas een paar boeren na ge4 bet te zijn en loop dan op de strakste tafel met KK aan tegen AA.........daarna dus op tilt.......en in totaal zijn in de nacht- en dagsessie de winsten weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Het begint erop te lijken dat ik in 2007 enorm veel uren gemaakt heb, maar geen cent verdiend heb. De sites daarentegen heb ik met rake flink gesponsord. Ik moet even een kleine rust inlassen, of even teruggaan in limiet, niet vanwege BR, gewoon vanwege het feit dat ik deze downswing ff uit moet komen.

Vanavond maar weer een filmpje doen :-)) en binnenkort op vakantie, als de knie het toelaat

Groetend,

Jake

ps de nachtsessie werd gedraaid met een mooie slok op, en dat zal ook niet altijd even bevorderlijk zijn.....

1 Comments:

Blogger Smooth said...

heey thx voor het lezen en commetaar geven op mijn blog. Ik ben het met je eens dat ik de turn had moeten betten in een normaale game. Maar hier speelde ik de tafel. Vandaar dat ik het op deze manier deed. Nogmaals bedankt voor de kritiek/commetaar. Dat waardeer ik zeer!! gl and seeya at the tables

7:27 AM  

Post a Comment

<< Home