Sunday, November 04, 2007

succesje

En wederom een toernooisuccesje. Van de 17 man in de rebuy voor de EPT naar keuze , werd ik 1e en er was ook welgeteld 1 plaats te vergeven, dus ik mag woendsad weer proberen de DE door te komen. Ook de SNG's gaan erg lekker. Uiteraard blijft het zonde wanneer mensen hun insideSD all in blijven gaan, waar ik met mijn AA moet callen en ze hitten em. Maar goed, wanneer je zelf uitbet en hun raise is niet dermate groor meer, dan moet je wel callen.

Cash gaat naar omstandigheden ook goed, maar ik mis nog net de edge om beter winnend te spelen. Het afbetalen van een parende river die mijn A hoog flush vult bijvoorbeeld. Laten we zeggen er zit 10 in de pot en iemand gooit dan die river all in voor 40 extra, die betaal ik af (niet altijd natuurlijk) en dan zit er iemand met J 7 die zn full house maakt. MAG NIET GEBEUREN!! Hiermee gooi je zoveel goed verdiende kleinere potten weg. Bonusje is weer binnen bereik, dus dat is lekker.

Verder probeer ik me ff op cdpoker aan te melden voor die 130 gratis dollars.....

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home