Thursday, July 03, 2008

5k gtd

Er lijkt weer wat beweging in te komen. 2 dagen achtereen bereik ik de finale tafel van de 5k gtd. De eerste sessie vlieg ik er als 9e uit omdat ik met mn straat tegen quads oploop en vervolgens de rest van mn stackie er met A 2 in krijg tegen 8 10, die een setje 8 hit.

De tweede sessie word ik 6e (beide keren deden 300 man mee). Ik ben zo stoer om met J 9 een standaard opening te maken met de chipleader naast me die vrij makkelijk aan het afcallen en reraisen is. Hij zet me all in en ik besluit dan maar te callen. Zit tegen A 3, een discutabele move van hem,maar goed. Ik verbeter niet (hij uiteraard ook niet).

In de 20k gtd vlieg ik er dan weer vlot uit nadat ik met AQ preflop 2 callers krijg. Op een QJx flop wordt er rondgechecked en op een x turn gaan de muntjes er na wat heen en weer geraise en reraise wel in. Tegen QQ kom je normaliter niet erg ver en dat bleek ook zo te zijn :-) Grappig gespeeld door de beste villain, preflop flatcallen, dan beetje checken....just fine.

Anyway, vond het wel ff nuttig om te vermelden.

laters....

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey kon niet reageren in de chat op everest aangezien ik tegenwoordig een chatban heb, maar was weer een zuiver geval van een goldaccount!
Zie dat je ook uit Friesland komt, gekkeboel..

10:19 AM  
Blogger IvoG said...

Ik zal je blog is in de gaten houden, ziet er leuk uit allemaal!

4:36 PM  
Blogger jake88 said...

chatban? was je aan t schelden geweest? :-))

3:41 PM  
Blogger jake88 said...

opgooier? leeuwarden of zo?

3:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Beetje ouwehoeren met een Duitser, alleen andere Duitser vond het niet kunnen dus nu chatban.
Nee woon in de wereldstad Witmarsum (nabij Harlingen en Bolsward).
Leuk dat je weer wat update nu.

8:58 AM  

Post a Comment

<< Home