Wednesday, April 11, 2007

long time

Tijd om weer eens bijte bloggen. Ik heb na mijn enorme verliesreeks in januari hard mn best gedaan om te herstellen middels spel op 25 en met name 50NL. En dat viel nog niet mee. Ik bleef constant rond het zelfde peil hangen nadat ik ongeveer 400 van mijn 1600 verlies had goed gemaakt.

Veel relatief kleine potten pakken en ze dan weer met een enkele all in verspelen. Maar niet tilten of weggooien. Meestal met de beste hand er in, dus geen evht klagen over mijn spel.

2 weken geleden begon e.e.a. te draaien en ben ik weer met een tafeltje 100Nl erbij begonnen, volgens mijn BRschema. Met het verdienen van de april-bonus van de week ben ik weer op een nieuw all time high terecht gekomen. Eindelijk bleven eens een aantal all ins met de beste hand staan en dan kan het hard gaan. Ook probeer ik nog steeds meer agressie in mn spel te krijgen. Mn PT laat percentages van 24/8 zien. Pre flop mag nog wat omhoog dus. Ik krijg echter met moeite in bepaalde sessies dit percentage naar 12%. Voor mn gevoel raise ik dan al wel erg veel (speel vooral 6 handed).

Nog iets van 200 te gaan voordat ik weer ga 4 tablen op de 100 NL en dan kijken of de doorstart gaat werken.

In het 100 k sateliet met 125 deelnemers liep ik op gegeven moment aan de leiding met nog 20 spelers. 9 plekke te vergeven. Ging er als 11e uit. Kan het toch niet laten om te gaan spelen terwjl ik eigenlijk gewoon uit moet gaan zitten. Had zon 50K chips en de blinds zaten al op 3000/6000 met ante van 400 meen ik. Volgende keer beter.

Laat ff een berichtje achter als je nog deze blog leest. En vraag gerust. Altijd leuk ;-)

jake

3 Comments:

Blogger Loc0Loc0 said...

Ja ik lees hem ;)

Je kan gerust meer raisen...
Ik heb NL200 gespeeld met een roll van 600 .. :P en nu ga ik maar is serieus beginnen.
Mijn stats zijn 22/18/3.5 meen ik zo uit het hoofd. Misschien kan ik je helpen met wat agressie in je 6handed game te brengen.

Groeten,

Thijs

7:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

hey jake, ff je blog gelezen. Herken een hoop ;) Blijkbaar gaat het nog steeds aardig, omdat ik bij je aan tafel zat. Verstandig van je dat je op tijd weer weg ging, anders had je nu vast een buy-in minder gehad.... :D

sjaak_afhaak

3:49 PM  
Blogger Claudius said...

gelezen :P

4:40 AM  

Post a Comment

<< Home