Tuesday, November 13, 2007

beats

Ok, wat me in 1 dag spelen dus overkomt:

Ik verlies AA tegen K K (K op board)
Ik split A A tegen 9 9 (straat op board)
Ik verlies A A tegen Q Q en 10 10 (zowel een Q als een 10 vallen)
Ik verlies Q Q tegen K 4 die callt op de flop met een gepaarde 4 (!) en hit zn K op de river
Ik verlies Q Q tegen 10 J die mijn all in op de flop callt die J hoog is. 10 op de river.

Ik verlies KK tegen AA (niet onlogisch) (250 BB deep)
Ik verlies JJ tegen AA (ook prima)

En nog een paar die in het eerste rijtje thuis horen. Zal niet snel klagen , maar dit zal variance ten voeten uit zijn.

Genoemde handen zijn allemaal all in s uiteraard en zo kan het dus wel hard gaan.

Dit alleen ff ter info, dan is het er maar weer uit :-))

groetende,

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home