Friday, July 18, 2008

400 NL

Had ik wel verdiend dacht ik. In principe is mijn BR nu voldoende om ongebreideld (jaja) de 200 NL te kunnen spelen, maar daar was ff geen actie dus ik dacht, kom ff een FR 400 NL tafeltje opstarten om te kijken hoe het voelt, zeker qua bedrag wat je aan tafel meeneemt.

En het viel me geenszins tegen. Maar dat is meteen het gevaar natuurlijk. Ik ging zowaar loose spelen vanaf het begin. Raakte vrij vlot 100 dollar kwijt en hitte daarna met 4 4 een setje op de flop. Ik had me de paar handen daarvoor beetje als callingstation opgesteld, dus villain bet na mijn check weer uit en ik call. Turn is een blank en weer bet villain uit. Ik ga nu toch maar all in want hij heeft nog maar 90 achter of zoiets en hij legt vlot weg. Daarna nog beetje gespeeld en uiteindelijk met 50 dollar verlies de tafel af. Denk dat ik wel eens vaker een shotje ga proberen en ga in ieder geval eens wat railen om wat notes te kunnen maken van de diverse spelers. Goede voorbereiding is het halve werk!!

later!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home