Friday, December 21, 2007

grote MTT s

Heb in de afgelopen dagen een paar grote MTT s gespeeld, met redelijk resultaat. De eerste was de 10 k gegarandeerd , waar ik 57e werd van de 1125 deelnemers. Ik lag ook even 6e zo in de eindfase, maar op gegeven moment gooide ik mn 2 2 in middle position erin na een minbet van de chipleader aan tafel die erg los was. Dit kun je twijfelachtig noemen, want hij past hier nooit meer en dus verlies ik mn eventuele folding EQ voordeel hier. Hij laat 6 6 zien en er valt niets voor me bij. Uiteindelijk wordt mijn tegenstander 2e in het toernooi.

En net speelde ik voor de gein (nou ja wel om te winnen natuurlijk) een freeroll 500$ toernooi met 1384 deelnemers en endigde daar als 35e. Toch netjes. Zit er toch steeds goed bij. Hier had ik het midden van het toernooi agressiever kunnen spelen om mijn bover average stack uit te bouwen.

Heb nog een munt ook voor de 100k gtd, dus die ga ik misschien zondag wel even beuken.

Wie weet tot aan de tafel!!

later

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home