Friday, December 28, 2007

summits

Even een berichtje om aan te geven hoe leuk het kan zijn om ip de summit point tafels te spelen.

Over het algemeen speel ik met een basis van 50k punten. Ik werk me dan meestal op richting de 80K en speel dan toernooien. Zowel MTT, als SNG van 20 of 50 $. Eventuele prijzen krijg je dan cash.

Ik speel altijd met volle buy in (5k) en speel vrij los. Limp bijna alles wel. Iedere aas of PP raise ik. Ook KQ. Daarnaast wordt er erg veel geminraised voor de flop. Zo zit er dan vaak bijvoorbeeld al 400 in en dan minraise ik nog eens, waarna 3 man passen en ik prachtige odds heb :-)

Tot op heden erg succesvol. Waarom? met name omdat er veel spelers zijn die hun geluk even komen beproeven en dus op alles all in gaan met een kleine stack.

Net speel ik wel een heel geinig handje......ik zit met 12k aan tafel en krijg Q 10 o. In totaal 5 man zien de flop zonder raises. Die komt 7 8 9 rainbow. Ik zet 50 en krijg 1 caller (!) , ja zo gaat dat daar.....

Dan de turn, de J van de 4e suit. De nut dus voor mij. Dus je checkt em :-). Hij checkt ook......

River: ruiten 4, ofwel totale blank. Ik denk, maak een geintje en pomp 5500 in de pot van 400, ofwel zet hem all in. En hij callt rustig met A 10, nou ja wel een straat :-)

Ik meld nog even in de chat dat kerst toch echt al voorbij is en neem de puntjes met warmte in ontvangst :-))

veel plezier met de jaarwisseling en alvast de beste wensen!!

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home