Thursday, December 13, 2007

update

Net terug van vakantie, weekje Kenia. Wel een aanrader. Safari gedaan en the big 5 net niet gezien (neushoorntje gemist). Daarnaast nog gedoken en een viertal haaien gezien. Uiteraard een stuk warmer dan in ons kikkerlandje!!

En dus een week geen poker, zelfs geen pokerboek meegenomen. En dat was best lekker. Had vooraf wel even flink door moeten klikken om de decemberbonus binnen te harken, maar ook dat was gelukt.

En dan nu net weer bezig en het loopt zowaar lekker. All ins worden binnengehaald met draws en dat is wel eens anders. Daarnaast blijven er toch wel erg grote donks op everest zitten hoor. Gasten die all in met 30% BI gaan met absoluut niets. Iedereen fold die bets natuurlijk totdat ze een hand hebben en dan zijn ze hun stackie weer kwijt. Love em!

Binnenkort eens even beraden over de nieuwe plannen voor 2008! Ik begin in januari in ieder geval aan een nieuwe baan, dus daar zal ook veel tijd in gaan zitten. Mijn doel voor 2007 is niet gehaald. Wel een aantal mooie prestaties. Een live toernooi in HC gewonnen (1500 euro) en een overwinning in het 3k gegarandeerd ook goed voor 1500 dollar.

Verder redelijk wat qualifiers gewonnen maar daar niet veel verder mee gekomen. Wellicht dat ik me volgend jaar voor een redelijk deel op PLO ga richten. Zou wel eens spel van de toekomst kunnen gaan worden. Ander succes heb ik in de summitpoint games. De laatste 2 maanden speel ik daar erg veel en ik betaal er mijn meeste SNG en MTT's van. Niveau is daar verschrikkelijk veel anders dan cash!

Benieuwd naar jullie doelen voor het komende jaar. Mocht ik niets meer schrijven tot dan, dan wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen!!!

jake

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heb nog niet nagedacht over 2008 doel. PLO is super, speel het nu erg vaak, Zijn die sp games lucratiever dan op gewone tafels spelen?

grt sjaak-afhaak

9:06 AM  
Blogger jake88 said...

absoluut! ik houd steeds 50.000 als basis aan en werk me in korte tijd dan weer op naar 80.000 of zo. Dan speel ik er allerlei MTT en SNG (20 en 50$) van. De winst daarvan krijg je in cash op je account en zie daar: gratis pesos :-)) nou ja, gratis.....Net nog 2 noemenswaardige handen: Ik A A; er is een raise en een call voor de flop, ik reraise en krijg een J J full stack all in. Het board: 2 2 2 2 en nog iets.....wel leuk niet? En dan op de summits (dat zul je vaak zien!) ik 3 7 op een Q 7 3 flop. All in tegen een Q 8. 8 op de river :-(

Succes maar weer!!

12:47 AM  

Post a Comment

<< Home