Tuesday, July 22, 2008

winst 5 k gtd

Na de mooie finish vorige week, was het nu mijn beurt om de 5k gtd winnend af te sluiten! Her en der , zoals altijd, een paar luck handjes, maar ook in het eindspel een all in verliezen met AQ tegen AK, waardoor ik weer 3e stond ipv 1e. Ik heb verder weinig handen onthouden. Wel heb ik lekker agressief gespeeld weer op en rond de bubble en verder naar de FT toe en deze keer loont het zich. En dan kun je nog 10 keer net na de bubble er uit gaan in het geld.....1 keer winnen maakt dat , financieel , meer dan goed. Beetje cliche, maar toch......1 700 dollar was mijn deel.

Ik blijf lekker door gaan. Cash loopt stabiel, hit momenteel geen sets, straights en flushes en blijf beetje quite spelen, dus dat kan alleen maar voorwaarts gaan als ik wat meer ga hitten.....

Groetende,

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home