Sunday, January 21, 2007

richting: down!

Ik kan er kort over zijn. De buy ins zijn niet te tellen. Er zijn er gister wel zeker weer 12 door gegaan. 9 van de 10 aan handen die je niet voor mogelijk houdt. Ook nu net weer eentje. Een gast verliest een dikke pot aan me en gaat de volgende hand all in.......Ik heb AA in handen , dus call met plezier zijn 40 dollar. Hij laat A 6 o zien. Ik denk meteen, als er maar geen zessen bijvallen. En dat gebeurt dan ook niet. Wel vallen er 4 harten bij zijn hartenaas voor de flush! Dit gebeurt me dus zeker 10 keer per dag momenteel!!

Om moedeloos van te worden. Ik bouw constant de buy in uit naar ongeveer het dubbele en vervolgens klap ik er rustig twee keer en all in op de beste hand tegen aan die ik dan verlies.

Ik geloof niet dat de computer de spellen stuurt, zoals sommigen wel eens zeggen, maar ik begin er nu soms aan te twijfelen ;-)

Ik heb mijn limiet nog niet aangepast, alhoewel dat eigenlijk wel zou moeten. Ik zal er eens over nadenken vandaag.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

alweer op de terugweg?

2:37 PM  
Blogger jake88 said...

joost, ben nog zoekende , maar het gevoel is nog steeds goed. Dat was het ook wel, echter het was wel ff een dure periode. De grafiek die ik zelf bij hou, is nog niet gedraaid in positieve zin; wordt aan gewerkt :-)

3:54 AM  

Post a Comment

<< Home