Monday, September 15, 2008

ontwikkelingen

Helaas zie ik dat er weinig meer gereageerd wordt op de blog, terwijl ik toch redelijk aan het updaten was. Dit en het feit dat er een behoorlijke downswing op de 200 NL is geweest, heeft me niet echt aangezet tot het bijhouden van de blog. Downswing, dan heb ik het over zo n 20 BI en dat neemt een pittig stuk uit de BR weg. Uiteindelijk dus (wederom) besloten limits down te gaan. Nu weer 50 en 100 NL.

Ondertussen wel hold em manager aangeschaft en nu dan maar eens serieus naar de cijfertjes gaan kijken. Ben er wel achter dat het spelen van 20 10 niet denderend genoemd mag worden. De downswing werd deels door de meest vreselijke beats veroorzaakt , maar daarnaast ging ik ook zeker tiltgedrag vertonen. Had supersystem er weer eens bij gehad en het teveel spelen van SC's (limpen en dan raises callen) is erg kostbaar gebleken.

Maar goed.....stats dus. 18 16 wist ik nog wel te produceren, met een 3 als agressiefactor. Ook dit is iets wat teveel mensen al spelen volgens mij. Waar kan ik verbeteren? agressie! ik heb het al vaker genoemd in eerdere stukken, maar blijkbaar bleek het lastig om hier ook iets aan te doen. Zonder al te veel in detail te willen treden heb ik nu op de huidige limieten mijn spel gevonden denk ik, of in ieder geval weet ik hoe agressiever te spelen en op een mooie 25 23 3 (soms zelfs 30 28!) ui te komen en dit zonder me daar slecht bij te voelen: sterker nog het is vrij eenvoudeig te spelen.

Ik hou jullie op de hoogte van resultaten.

Toernooien dan: eergister een toenooiavondje ingepland en van de 6 gespeelde toernooien eindig ik er eentje als 3e en eentje als 5e. Netjes dus en 700 $ in de pocket.

Het toernooi waarin ik 5e wordt loopt mijn AJ aan tegen een A 6 met een 6 op de river (preflop all in). In het andere toernooi kom ik met A 6 s tegen pocket 3 te zitten en die blijven staan; daar had ik minder moeite mee.

enfin......we zijn er nog en gaan er weer voor!

jake

3 Comments:

Blogger Panic said...

je blog wordt zeker gelezen hoor, maar ik heb niet altijd een reactie op je stukjes.

4:07 AM  
Blogger jake88 said...

thanx jop!

1:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

25/23/3 is een prima speeltstijl op de 100NL omdat de meeste regulars toch vrij tight spelen (ga er van uit dat je nog op EVP speelt).
Leuke resultaten in de $5 toernooitjes en ook ik lees je blog regelmatig als er updates komen.

Gr opgooier

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home