Thursday, December 14, 2006

A A vs KK

Beste lezer, u kent het wel de beruchte hand A A, die het vervolgens tegen K K op moet nemen.....meestal win je je azen, soms valt er een K bij of gebeurt er iets anders bijzonders. Wat gebeurt mij net? Ik zit lekker te spelen, ben weer goed uit mijn "dip" aan het komen op , inmiddels na een dag of 3 op de 25NL, de 50NL en ik krijg in handen de K K in de BB.

Degene links van mij zet direkt zn hele stack van 48 dollar in. Ik denk dat moeten azen zijn, maar je wilt zo graag callen.......misscien heeft ie AKs, of ook K K of wellicht Q Q......nog lager? zal toch niet.

In al mijn wijsheid moet en zal ik callen......en uiteraard showt ie de pocket rockets en er valt niets bij.....weg buy in. Tijdens de volgende hand verexcuseert mijn tegenstander zich voor het ongeluk..... ik zeg nog....t is mijn eigen fout. Had ook anders kunnen lopen.

De hand daarna krijg ik in handen....: A A. Het zal toch niet? Zal wel aan het tilten zijn geweest of zo, maar ik dacht, wat hij kan , kan ik ook. Dus mn nieuwe buy in er tegen aan. 50$.

En wat denk je...ik wordt gecalled, door...... K K!!!! (andere speler weliswaar). Kijk vorige week zou ik dan een K op het board gehad hebben, maar in dit geval wonnen mijn american airlines het netjes van de kings en had ik mijn geld terug. Een ongeloof aan de tafel! ongekend.

Ook zo n mooi verhaal? post ze!!!!

jake

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eergisteren in acht handjes tijd twee keer KK en 1 keer AA. 1e keer met AA UTG gelimpt, raise, reraise en ik gooi maar meteen all-in. Wordt gecalld door KK. Buyin keer 2. Enige handen daarna. KK in BB. UTG raised 5xBB. Iedereen fold. Ik call. Op de flop K erbij. Rustig uitgespeeld tot zn hele buyin erin zat met AA. Hand daarna weer KK, mooi uitgespeeld tegen shortstack. Geen bad beats, echt mooi.

1:03 AM  

Post a Comment

<< Home