Saturday, January 20, 2007

zit er nog beweging in?

Zo, tijdje geleden, maar daar ben ik weer :-). Afgelopen week wederom 3e geworden op een real live rebuy toernooi. 40 deelnemers, dus een redelijke prestatie. Ik heb nu 3 keer meegedaan en ben 2keer derde geworden.

En dan de titel: vorige week een echte tiltsessie gehad. 12 buy ins verloren in een dag.......wat kunnen die kaarten vallen zeg!! enorme beats op de beste kaarten, achter elkaar door. Dan maar wat losser spelen....met als gevolg, je raadt het al.

Maar goed, de dag daarna heb ik 6 buy ins terug gewonnen. Vanaf dat moment echter gebeurt er helemaal niets, althans qua bankroll......100 up, 100 down. Ik speel voor mijn gevoel prima. Win voldoende handen en schat de tegenstand meestal juist in. Kan wat vaker handen wegleggen als ik eenmaal in de pot zit, dus tevreden.

Maar: op de een of andere manier verpruts ik de opgebouwde winst weer met een paar grote potten, die ik steeds lijk te verliezen, en meestal van die riverbeats..... Erg frustrerend. Ik zal vanaf nu eens een paar van die handen gaan noteren en hier posten.

Wel is de bonus van everest aardig. 350$ voor 7000 summit points. Wel flink doorklikken deze maand. Te meer omdat ik nog een weekje wintersport heb ingepland.

Ik ben verder bezig met de avalanchetoernooien. Ook daar geldt dat ik gewoon goed speel , maar er steedsnet voor de prijzen uitval. Wat moet je..... er worden bv 10 munten uitgekeerd en je staat 14e van de nog 20 over. Je krijgt A A en er is een bet. Je raiset en wordt gereraised voor all in door de chipleader. Bingo 9 van de 10 keer. call dus...... hij laat 9 9 zien en hit trips......moet je dan passen om zeer behoudend te spelen? Geloof ik niet. Rustiger spelen om te cruisen naar de prijzen vind ik prima, maar niet met A A preflop. Als je die wint heb je zogiezo een munt te pakken!

gegroet voor nu!!

jake

0 Comments:

Post a Comment

<< Home